ورزش

 

سلام

امروز می خوام در مورد ورزش هایی که ویلنیست ها باید انجام بدهند صحبت کنم

ویلنیست ها به خاطر نحوه ی ساز گرفتنشون ممکنه که به مرور زمان دچار آرتروز گردن بشن و دیگه نتونن ساز بزنن البته این در مورد تمام نوازنده ها صدق می کنه اما بیشتر در ویلن زن ها دیده میشه

برای جلوگیری از این اتفاق لازمه که هر روز ورزش هایی رو انجام بدهند

خوب حتما تو خونه ی همه دیوار خالی پیدا میشه اول بدنمون رو به دیوار می چسبونیم در واقع صورتمون رو ؛ بعد آروم آروم دست هامون رو می چرخونیم مثل برف پاک کن اتوبوس  یعنی همزمان از بالا به پایین دستهامون رو روی دیوار می کشیم این کار رو ۱۰ بار انجام می دیم

حالا به بغل وای میسیم و دست رو به دیوارمون رو می چرخونیم و بر عکس

ورزش های دیگه هم خیلی خوبند غیر از ورزش هایی که ضربه با دست وارد می کنیم مثلا والیبال و بسکتبال یا هر چیز دیگه چون ممکنه که انگشت ها دچار آرتروز بشن

خوب این ها رو نگفتم که از ساز زدن پشیمون بشین برا این گفتم که سالم باشید و تا هر وقت که دوست دارید ساز بزنید

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ابوالفضل جمعه 22 دی 1385 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام. خوبید؟ مرسی . عالی بود. واقعا عالی بود. خیلی استفاده کردم

خواهش می کنم!

یارپیز شنبه 23 دی 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام
جالب بود.
شنیدم حرکت موزون انگشت ها در کارکرد مغز تاثیر مثبت میذاره و موجب تقویت حافظه دراز مدت هم میشه.
یکی از این حرکت ها برای انگشتان نواختن ساز هست...
سلامت باشید.

مطلبی که شما گفتید خیلی جالب تر بود!

محبوب دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 03:29 ب.ظ

خـــــــــــــــــــــــــلی جالب و مفید بود مخصوصا قسمت برف پاکنش :)

meisam چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 09:56 ب.ظ http://dashtiha.blogfa.com

سلام
مطلب جالبی بود استفاده کردم در مورد دعا هم خواهش می کنم قابلی نداشت
در مورد نظرم درستش می کنم
یا حق

محمد یکشنبه 1 بهمن 1385 ساعت 01:26 ب.ظ http://bluetouch.blogfa.com

سلام ...
چه جالب بود مرسی ... استفاده کردم..
مطالب جالبی میزارید در کل ....
موفق باشد ...
خدانگهدار...

تنهاترین تنهایان چهارشنبه 4 بهمن 1385 ساعت 06:27 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند
زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهدا ...
آغاز ماه عزای حسین بن علی (ع) و یارانش بر شما تسلیت باد
فقط خواستم بگم هرکس پیش شما آمد و گفت کربلا خیلی قشنگه راست گفته راست
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
التماس دعا
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد